خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قروه در جزین:

نیروهای انقلابی باید با تمام توان برای پیشرفت کشور در صحنه حضور یابند

امام جمعه شهر قروه در جزین با بیان اینکه تا آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله زیادی داریم، گفت: می‌طلبد که نیروهای انقلابی همانطور که همیشه پای این انقلاب ایستاده‌اند امروز نیز با تمام توان در صحنه حضور پیدا کرده و در راستای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

نیروهای انقلابی باید با تمام توان برای پیشرفت کشور در صحنه حضور یابندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام محمدی سبزواری در جمع بسیجیان روستای قادرخلج با اشاره به دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات ابرقدرت‌های جهان را بر هم زد و هیمنه 2500 ساله شاهنشاهی را در هم شکست.

وی تصریح کرد: در این بین سه عامل رهبری و ولایت فقیه، مردمی بودن و دین‌مداری از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه شهر قروه در جزین افزود: تاکنون نیز همین سه موضوع عامل ماندگاری انقلاب بوده است و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی فهمیده‌اند و همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین این سه عامل هستند.

وی ادامه داد: اهداف و آرمان‌های انقلاب ایران، استقلال‌خواهی و قطع هر نوع وابستگی، حاکمیت اسلام بر جامعه و ارزش‌های اسلامی، آزادی بیان و قلم، عدالت‌خواهی، پیشرفت‌های اقتصادی و علمی، احیای کرامت انسانی و ... بوده است.

محمدی سبزواری ابراز داشت: با وجود تمام مشکلات پیشرفت‌هایی حاصل شده اما تا آرمان‌ها فاصله زیادی داریم بنابراین می‌طلبد که نیروهای انقلابی همانطور که همیشه پای این انقلاب ایستاده‌اند امروز نیز با تمام توان در صحنه حضور پیدا کرده و در راستای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات