خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

بهبود شاخص های خدمت رسانی عامل اعتلای نظام است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین تجلیل از خانواده شهدای این شرکت، بهبود شاخص های خدمت رسانی را عامل اعتلای نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی افزود: ما باید فرآیندهای داخلی شرکت را باز مهندسی و بهینه کنیم تا مردم خدمات مورد نیاز خود را سهل و آسان دریافت کنند.

وی ادامه داد: مادر جایگاه خود امانتدار هستیم و برق به عنوان یک صنعت حیاتی است که نحوه خدمت رسانی ما با رضایت مردم رابطه مستقیم دارد.

کاظمی اضافه کرد: اکنون که دشمن در جنگ سخت نتوانسته توفیق چندانی پیدا کند، بیشتر بر روی مسائل اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی سرمایه گذاری می کند و عرصه اقتصادی یکی از زمینه هایی است که دشمن می خواهد اعتماد بین مردم و نظام را خدشه دار کند فلذا شفافیت و سلامت اداری حائز اهمیت می باشد.

وی حضرت امام(ره) را دارای قدرت ماورایی دانست و افزود: ایجاد تحرک در داخل یک سازمان بسیار سخت است چه رسد به اینکه کسی بخواهد یک ملت را به حرکت درآورد که باید چنین شخصی متصل به اراده خداوند باشد و حضرت امام(ره) دارای چنین ویژگی منحصر به فردی بود.

وی ادامه داد: این تجلیل ها بیشتر جنبه نمادین دارد و ما از عهده تجلیل واقعی از خانواده معظم شهدا بر نمی آییم چرا که تقدیر از فداکاری این عزیزان در حد بضاعت ما نمی باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها