محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد البرز گفت: محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد البرز  اظهارکرد: کمیته قرآن دهه فجر محفل انس با قرآن را با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در روز جمعه ٢٠ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در محل هیات انصار الامام رزمندگان کرج برگزار می‌کند. 

محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
وی افزود: این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، هیئت انصار الامام رزمندگان کرج، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، صدا و سیمای استان و شبکه قرآن و معارف سیما، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت البرز برگزار می‌شود. 


سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این محفل با حضور آقایان حاج «مهدی عادلی» و حاج «مهدی غلام‌نژاد» قاریان ممتاز بین‌المللی، «عبدالصمد مرزوقی» قاری ممتاز، اجرای تواشیح توسط «فاخر اعلی» و «احمد شفازاده» به عنوان مجری برگزار می‌شود و سیمای البرز و شبکه قرآن و معارف سیما آن را به صورت مستقیم پوشش تصویری می دهند. 


دهقاندار در پایان از تمامی فعالان قرآنی البرز و علاقمندان دعوت کرد تا در این محفل نورانی که در هیئت انصار الامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر، بلوار سرداران شرقی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها