خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

انقلاب اسلامی ایران امروز الگو و ستون خیمه آزادیخواهان جهان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: جهان امروز تشنه انقلاب ایران هستند و مسلمانان و آزدگان جهان از سربلندی ایران اسلامی الگو می‌گیرند و انقلاب اسلامی را ستون خیمه خود می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

انقلاب اسلامی ایران امروز الگو و ستون خیمه آزادیخواهان جهان استسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود بلکه یک معجزه قرن و جهانی بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانست کاخ‌های پوسیده و اشرافی‌گری را در جهان به لرزه درآورد و چنان ترسی در زورگویان عالم بیاندازد که هر لحظه احساس خطر کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: جهان امروز تشنه انقلاب ایران هستند و مسلمانان و آزدگان جهان از سربلندی ایران اسلامی الگو می‌گیرند و انقلاب اسلامی را ستون خیمه خود می‌دانند.

وی یادآور شد: ما در حالی جشن 39 سالگی انقلاب اسلامی را می گیریم که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار متزلزل‌تر از همیشه بوده و قدرت منطقه‌ای خود را به لطف این انقلاب از دست داده است.

برزگر عنوان کرد: به لطف ملت با بصیرت و در رأس آن رهبری هوشمند و توانا انقلاب اسلامی می‌رود تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات