محمدپناه در گفت‌‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر توسط بسیج دانشجویی کردستان

مسوول بسیج وانشجویی کردستان گفت: بسیج دانشجویی در این ایام اقدام به برگزاری برنامه‎های مختلفی کرده است که از جمله این اقدامات برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی، گفتگو در حوزه انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه است.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

 علي محمدپناه مسوول بسيج دانشجويي استان كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: بسیج دانشجویی این استان ضمن تجدید میثاق با امام و آرمان‎های انقلاب در این ایام اقدام به برگزاری برنامه‎های مختلفی کرده است که از جمله این اقدامات برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی، مناظره و گفتگو در حوزه انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه است.

محمدپناه در ادامه گفت: جلسات مختلفی نیز در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شورای مرکزی بسیج دانشجویی درحال انجام است، ضمن اینکه اعزام گروه‎های جهادی در روز 22 بهمن ماه به یکی از روستاهای محروم اطراف شهر جهت خدمت‎رسانی به مردم، غبارروبی مزار شهداء، توزیع نشریات با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‎های بسیج دانشجویی در ایام الله دهه فجر است.

مسوول بسيج دانشجويي كردستان در پایان با بیان اینکه انقلاب مهمترین پدیده قرن در دنیا بود که اتفاق افتاد تاکید کرد: از این‎رو برای حفظ این انقلاب و حفظ دستاوردهای آن بایستی با جان و دل تلاش کرد.

ارسال نظرات