خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

خانواده های شهدا سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند

همزمان با ایام الله دهه فجر و تجلیل از فداکاری و رشادت شهدای والا مقام، فرمانده سپاه خوی در راس اکیپی از خانواده شهیدین کوسه لو در شهر فیرورق این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در این دیدار که معاونت نیروی انسانی سپاه این شهرستان و فرمانده حوزه شهید الهیارلو فیرورق وی را همراهی می کردند شهدا را بندگان برگزیده خداوند معرفی و افزود: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در حقیقت ادای دین به این عزیزان است و استدعا از والدین شهدا تا دعاگوی ما باشند و بتوانیم راهی را که فرزندان آنها رفته اند را دنبال کنیم.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی گفت: برای همگان واضح است که گر ما امروز در امنیت کامل به سر می بریم به خاطر جانفشانی این عزیان می باشد چرا که  بدون هیچ گونه هراسی از مرگ این گونه از میهن اسلامی خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: خانواده های شهدامایه افتخارجامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آن ها افتخاری بسیاربزرگ به شمار می رود. 

علایی سرکشی و برطرف کردن مشکلات خانواده شهداء را از وظایف مهم مسولین بیان کرد چرا که  این خانواده ها با تقدیم فرزندانشان در راه اسلام، عزت، سرافرازی و اعتبار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

ارسال نظرات