مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری نشست بصیرتی در دهه فجر توسط بسیج

آبشیرینی پیرامون اقدامات بسیج دانشجویی در این ایام بیان کرد: هماهنگی با بسیج اساتید جهت برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با محوریت انقلاب اسلامی از اهم برنامه‎های بسیج دانشجویی این استان است.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

رضا آب شیرینی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی پیرامون اقدامات بسیج دانشجویی در این ایام بیان کرد: هماهنگی با بسیج اساتید جهت برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با محوریت انقلاب اسلامی از اهم برنامه‎های بسیج دانشجویی این استان است.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در این ایام بیان کرد: برگزاری یک برنامه مشترک با جامعه دانشگاهی که در قالب یک نشست بصیرتی است که در گلزار شهدای این استان برگزار می‎شود و کلیه جامعه دانشگاهی استان نیز در برگزاری این برنامه سهیم هستند.

آب شیرینی در پایان با بیان اینکه دادن بیانیه از طرف همه تشکل‎های دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه‎های مختلف استان نیز در دستور کار داریم اظهار داشت: با توجه به تعطیلی دانشگاه‎ها دراین ایام برنامه‎هایی نیز در خوابگاه‎های دانشگاهی برگزار می‎شود که از جمله این برنامه‎ها نشست‎های بصیرتی و همین‎طور حضور افرادی که در ایام انقلاب بودند در خوابگاه‎های دانشجویی است.

ارسال نظرات