افتتاح 22 پروژه عمرانی سپاه کربلا مازندران در پنجمین روز دهه فجر فاطمی(س)

به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر 22 پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی سپاه کربلا، همزمان با حضور مسئولین استانی و کشوری در روستای محروم "بر" از منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری در مازندران، افتتاح و به بهره برداری مردم می رسد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این پروژه ها که در ماههای گذشته با همت  جهادگران بسیج سازندگی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم مازندران اجرا شد فردا دوشنبه همزمان با پنجمین روز دهه فجر با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی در پشتکوه ساری افتتاح و به بهره برداری مردم خواهد رسید.

 قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با استفاده از تجارب ارزنده و سازنده قرارگاه خاتم الانبیا به منظور ارائه خدمات و حمایت از مردم مناطق محروم کشور در بخش های زیر بنایی، عمرانی، اشتغالزایی، فرهنگی، بهداشت و درمان و ... قریب به بیش از یکسال در مناطق کشور مجاهدت داشته که آغاز فعالیت آن از آذر ماه 95 به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی رده های تابعه در کشور ابلاغ  گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها