خبرهای داغ:
در گفتگو با مسئول بسیج عشایری اصفهان مطرح شد/

قیام مردم برای خدا؛ مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی

مسئول بسیج عشایری اصفهان گفت: مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود و این نکته حساسی است که از دید غربی ها و سیاستمداران مادی گرای غربی، خارج و از حیطه تفکر محدود آنان بیرون است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

"کیانی نژاد" مسئول بسیج عشایری اصفهان در گفتگو با خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

 

وی افزود: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار و استکبار، گواه روشنی بر این مدعاست؛ زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع جنبشی صرفا مردمی بوده ایم.

 

مسئول بسیج عشایری اصفهان اظهار کرد: مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود و این نکته حساسی است که از دید غربی ها و سیاستمداران مادی گرای غربی، خارج و از حیطه تفکر محدود آنان بیرون است، درک این چنین انقلابی برای آنان و متحدان مستکبرشان واژه ای نامفهوم است.

 

کیانی نژاد تصریح کرد: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، در موقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوان با برنامه ریزی حساب شده به تبیین ارکان و آرمانهای انقلاب پرداخت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات