افتتاح و کلنگ زنی ۹۳ طرح در شهرستان بویراحمد

فرماندار بویراحمد در آیین افتتاح و یا کلنگ زنی ۹۳ طرح در شهرستان بویراحمدهفت طرح عمرانی و اقتصادی به نمایندگی از دیگر طرح‌های این شهرستان گفت: اعتبار هزینه شده و یا اختصاص یافته برای این طرح‌ها افزون بر یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۹۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
شاهرخ کناری با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: از این تعداد ۹۰ طرح با اعتباری بیش از ۷۶۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید و سه طرح نیز کلنگ زنی شد.
وی طرح‌های افتتاحی به نمایندگی از دیگر طرح‌های این شهرستان را بهسازی و آسفالت راه گَرِکلاغ نشین، مورصفا، تلخدان، چشمه سرخ و چشمه پهن پازنان، مدرسه سه کلاسه ابتدایی مور دراز، آریا پالایش دنا (انواع روغن بازیافتی موتور خودرو)، دبیرستان ۱۲ کلاسه مادوان، آبرسانی به روستا‌های گوشه و مزدک، احداث مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی بنسنجان اعلام کرد.
کناری تعداد طرح‌های افتتاحی در بخش عمرانی شهرستان بویراحمد را ۶۲ مورد بیان کرد و گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها ۴۳۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال است.
فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: ۲۸ مورد از طرح‌های افتتاحی این شهرستان اقتصادی است که ۳۲۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای اجرا آن‌ها هزینه شده است.
وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده را سه مورد در بخش‌های مختلف بیان کرد و ادامه داد: ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
کناری بیان داشت: از این تعداد طرح‌ها افتتاحی ۱۸ مورد در بخش کشاورزی با اعتبار ۱۶۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، ۲۳ طرح با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در زمینه زیرساخت‌های برق، ۱۳ طرح با ۲۵۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در بخش صنعت و معدن است.
فرماندار بویراحمد افزود: سه طرح با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۳۲۷ در بخش آبرسانی به روستا‌ها و هفت طرح هم با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در زمینه ساماندهی گلزار شهدا است.
کناری اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این طرح‌ها را ۸۵۵ نفر برشمرد و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی هستند.
ارسال نظرات