مدیرکل صداوسیمای استان البرز مطرح کرد

رونمایی از قسمت پایانی مستند "جلال آل احمد" در دهه فجر / شناسایی شخصیت‌های انقلابی استان در دستور کار است

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان البرز گفت: سعی داریم در اواخر دهه فجر سال جاری از قسمت پایانی مستند "جلال آل احمد" رونمایی شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۰۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی رامک مدیرکل صداوسیمای استان البرز گفت: برنامه‌هایی در راستای جانمایی مکان اجرای برنامه بزرگداشت سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب و همچنین سخنران این برنامه خواهیم داشت.

رونمایی از قسمت پایانی مستند

وی افزود: سعی داریم پیشکسوتان انقلاب در استان البرز شناسایی شوند و در برنامه‌های رادیو و تلویزیون صداوسیمای استان البرز شرکت داده شوند.

مدیرکل اداره صداوسیمای استان البرز تصریح کرد: بحث شناسایی مساجد فعال در دوران انقلاب در دستور کار قرار دارد که با همکاری تمامی خبرگزاری‌ها سعی در ایجاد هم‌افزایی در البرز داریم.

رامک تأکید کرد: شناسایی روحانیون فعال در انقلاب اسلامی و شخصیت‌های فعال جز اولویت‌های صداوسیما قرار دارد.

وی بابیان اینکه ویژه‌برنامه‌هایی برای مناسبت دهه فجر در دستور کار اداره صداوسیما قرارگرفته است، یادآور شد: خوانندگان، شاعران و خانواده شهدای انقلاب جزو اولویت‌های صداوسیما قرار دارند و از حضور تأثیرگذار این قشر در برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل صداوسیما استان البرز عنوان کرد: امیدوار هستیم لیست پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر به افتتاح می‌رسند به خبرگزاری‌ها تحویل داده شود تا میزان اهمیت و تأثیرگذاری این پروژه‌ها در آمار اشتغال‌زایی و شرایط اقتصادی موردبررسی قرار گیرد.

رامک متذکر شد: تشکیل ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تقریباً بیش از 5 ماه است که انجام‌شده و به‌صورت ماهانه جلسات متعددی را در این رابطه پیگیری می‌کنیم.

وی بابیان اینکه تمامی ادارات در بحث برگزاری برنامه‌های دهه فجر اقدامات چشم‌گیری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: صداوسیمای البرز نیز قصد دارد سریال آیت‌الله طالقانی را در 26 قسمت تولید کند.

مدیرکل صداوسیمای استان البرز ادامه داد:  همچنین تولید مستند جلال آل احمد نیز در دستور کار صداوسیمای البرز قرار دارد که مراحل پایانی  این مستند در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

رامک توضیح داد: واقعه 21 بهمن‌ماه 57 مردآباد را در قالب یک مستند تولید خواهیم کرد که در این مستند از هر شهرستان یک داستان وجود خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در حوزه 22 بهمن، دهه فجر سال جاری، 4 عنوان برنامه¬های رادیویی را در دستور کار قرارگرفته است و 10 عنوان برنامه  تلویزیونی ویژه اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرکل صداوسیما استان البرز روز 22 بهمن‌ماه، پوشش راهپیمایی و ویژه‌برنامه‌ها به‌صورت زنده در سیمای البرز پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها