دبیرگفتمان انقلاب اسلامی رامسر:

استقلال و امنیت مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است

برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور نیازمند روحیه مدیریت جهادی در مسئولان کشور هستیم
کد خبر: ۸۹۸۳۰۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مردم روحیه مطالبه گری از مسئولین را برای برطرف شدن مشکلات تقویت و حفظ کنند.

مهندس مهدی محمدی دبیر گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر امشب در مراسم روشنگری و بصیرت افزایی که به همت این تشکل و حوزه علیزاده در مسجد توساسان برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: اینکه گفته می شود می توان معصوم را نقد کرد، این حرف پایه درستی ندارد چون عصمت در ذات ائمه اطهار از طرف خداوند وجود دارد.

وی با بیان اینکه ما برای پیشبرد انقلاب اسلامی ساختاری را درست کردیم که جمهوری اسلامی نام گرفت افزود: اگر اشکالی در کار وجود داشته باشد، ارتباطی با انقلاب اسلامی ندارد زیرا انقلاب اسلامی مربوط به امروز نیست بلکه از زمان پیامبر شکل گرفت‌.

سخنران این مراسم استقلال و امنیت را جزو مهمترین دستاورد های جمهوری اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه در بحث مردم سالاری نیز ما توانستیم نمره بسیار خوبی داشته باشیم تصریح کرد: در جمهوری اسلامی، از رهبر نظام تا جزئی ترین مسئولیت ها، به وسیله مردم انجام می شود.

عضوی شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی رامسر با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی ۴۲ کشور علیه جمهوری اسلامی متحد شدند تا نظام را ساقط کنند ولی نتواستند ادامه داد: دلیل پیروزی این بود که ما از توان و جوانان داخلی برای اداره جنگ استفاده کردیم در حالی که در رژیم گذشته مستشاران خارجی در تصمیات کشور نقش داشتند.

وی ادامه با اشاره به اینکه برخی ها شبهه وارد می کنند که چرا جمهوری سلامی در سوریه حضور پیدا کرد تاکید کرد: اگر آنجا حاضر نمی شدیم امروز باید در ایران با داعش می جنگیدیم و ما در بحث امنیت به جایی رسیدیم که اکنون ایران است که برای ثبات منطقه تصمیم می گیرد و نه آمریکایی ها؛ در حالی که در سال های پیش اینچنین نبود.

وی اظهار داشت: در بحث کردستان عراق زمانی که انتخابات اقلیم برگزار شد، اراده جمهوری اسلامی توانست نظر خود را پیاده کند در حالی که صهیونست ها تمام تلاش خود را در باب جدایی کردستان انجام داده بودند و این نیز نشانه ی قدرت جمهوری اسلامی ایران بود.

محمدی ادامه داد: روزی در جنگ شش روزه اعراب، صهیونست ها توانستند ارتش چند کشور عربی را زمین گیر کنند در حالی که در جنگ ۳۳ روزه یک گروه شبه نظامی یعنی حزب الله توانست اسرائیل را شکست دهد و این یکی دیگر از دستاورد های انقلاب اسلامی بود.

دبیر گفتمان انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مباحث خدماتی مانند پزشکی، گازرسانی، توسعه راه ها و خیلی چیزهای دیگر نمره ی خوبی داشت گفت:‌کشور ما در موضوع اقتصادی نمره ی بالایی بدست نیاورد در حالی اگر روحیه ای که در دفاع مقدس وجود داشت، در اقتصاد نیز پیاده می شد، ما می توانستیم در بحث اقتصاد نیز در کشور تحول ایجاد کنیم که این قطعا شدنی است.

وی با بیان اینکه روحیه مسئولین در حوزه ی اقتصادی باید مانند روحیه ای باشد که توانست موشک ۳۰۰۰ کیلومتری و یا صنعت هسته ای را به وجود آورد افزود: ایران توانست حتی بدون کمک از کشوری و یا حتی آژانس، صنعت هسته ای را در کشور بومی کند؛ آیا کشوری که چنین کاری می کند، نمی تواند اقتصاد را نیز متحول کند؟

محمدی در پایان گفت: سندی به نام اقتصاد مقاومتی تهیه شده است که متاسفانه مسئولان ما به آن کم توجهی می کنند و اگر مردم ما از مسئولین مطالبه گری کنند، خیلی از مشکلات ما برطرف می شود.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها