یادواره شهدا «آبروی محله» شهیدان دهقان در خاتم برگزار شد

یادواره «شهدا آبروی محله ما» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی رشادت‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان با محوریت گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دهقان در خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرمانده سپاه خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان دانست و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که به پاس رشادت‌های شهیدان ۸ سال دفاع مقدس است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت‌های سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به این معنا است که راه و اهداف شهدا ادامه دهیم.
آزادی نژاد در یادواره شهیدان دهقان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا همچون چراغ فروزانی هستند که به جامعه نور و روشنایی می‌بخشند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند و امروز بر همه واجب است ادامه دهنده راه آنان باشند.
وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان خاتم در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی دین خود را به کشور ادا کردند، اذعان داشت: باید همه باهم با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل جوان جامعه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشور را حفظ و تقویت و دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام بگذاریم.
آزادی نژاد ادامه داد: شهدای ما با تاسی از بزرگ شهید دشت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای حفاظت از کیان اسلامی و قران به شهدت رسیدند و باید همواره قدردان آنان بود.
شهرستان خاتم برای حراست از نظام مقدس اسلامی ایران ۱۱۴ شهید سرفراز تقدیم انقلاب کرده است.
ارسال نظرات