معاون اجرایی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

50 واحد مسکونی توسط سپاه سیدالشهدا(ع) برای زلزله‌زدگان ثلاث باباجانی احداث می‌شود

خبرگزاری بسیج: معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از احداث 50 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی کرمانشاه از سوی این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ سعید ادیبی معاون اجرایی فرمانده و فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در منطقه زلزله زده کرمانشاه، گفت: نقشه های خانه های مسکونی منطقه زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی تهیه شده و در ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی ساخت این خانه ها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در عرصه سازندگی و خدمات رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور اظهار داشت:  با همدلی و همیاری مردم استان تهران، مسئولان، فرمانداران، ائمه جمعه، شهرداران، صنوف و اقشار مختلف در طول یک ماه اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تقسیم بندی فرمانده کل سپاه، اسکان ساکنان هفت روستا در شهرستان ثلاث بابا جانی به سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران واگذار شد، گفت: در این روستاها 534 خانوار با جمعیتی بالغ بر2۳۶۳ نفر زندگی می کنند که بیش از یکهزار نفر از بسیجیان و پاسداران در مدت یک ماه کار اسکان اضطراری و موقت این عزیزان را انجام دادند.

ادیبی گفت: ساکنان این هفت روستا پس از اسکان اضطراری در ۳۷۲ کانکس قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و ۲۵۴ کانکس اهدایی خیرین اسکان موقت شدند و همچنین ۴۶ کانکس را برای امور عام المنفعه مانند خانه بهداشت، مسجد و مدرسه در این منطقه زلزله نصب کردیم.

مدیر اجرایی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه اولویت اسکان های اضطراری با زنان سرپرست خانوار، خانواده های زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده شهدا بوده اند، تصریح کرد: به صاحبان برخی خانه ها به دلیل ترک هایی که این خانه ها داشتند و ساکنان آن احساس امنیت نمی کردند، نیز کانکس تحویل دادیم.

ادیبی بیان کرد: بسیج دامپزشکی استان تهران نیز در محل حضور یافتند و با معاینه همه دامهای سبک و سنگین ، داروهای لازم را تجویز کردند.

ارسال نظرات