سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد:

دیدار روحانیون با نماینده محترم، ولی فقیه وامام جمعه یزد به مناسبت دهه فجر

امروز بمناسبت آغاز دهه فجر علما و روحانیون یزد با نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار داشتند.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، این جلسه که در مسجدروضه محمدیه (حظیره) برگزار شد علما و روحانیون یزد به دیدار حضرت آیت الله ناصری رفتند قبل از صحبت‌های آیت الله ناصری آقای زمانی قمی استاندار یزد به ایراد صحبت پرداخت.
 زمانی قمی گفت:امام خمینی (ره) که به این درجه رسید و توانست انقلاب را به ثمر بنشاند بخاطر صداقت و راستگویی بود و به همین خاطر مردم به او اعتماد کرده و پشتیبان حضرت بودند.
وی افزود:این رفتار امام برگرفته از حضرت علی (علیه السلام) بود که در جا‌هایی که می‌توانست به اسلام پشت کند و خیانت کند، اما این کار را نکرد و راه صداقت و راستگویی را پیش گرفت رفتار امام آنجا نمود پیدا می‌کند که وقتی به امام پیشنهاد شد که سنت شیخین را بپذیرد تا بجای عثمان خلافت کند و حضرت این را قبول نکردند.
در ادامه جناب آیت الله ناصری نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه یزد به سخنرانی پرداخت .
آیت الله ناصری ضمن تبریک این ایام به روحانیون افزود :این انقلاب ثمره زحمات امام خمینی (ره) است که مشقات زیادی را متحمل شدند تا درخت این انقلاب به ثمر بشیند.
همچنین آیت الله ناصری به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و به چند مورد از دستاورد‌ها ازجمله رشد خودباوری و علمی کشور اشاره کرد.
وی اظهار داشت همانطور که در زمان قبل پیرو خط امام خمینی (ره) بوده ایم در این زمان هم باید پیرو فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم و درخط ولایت فقیه ثابت قدم باشیم.
در این دیدار حجت الاسلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز به صحبت و عرض خیر مقدم به حضار پرداخت.
ارسال نظرات