به منظور نهادینه کردن فرهنگ انقلاب؛

مسابقه «سی و نهمین روایت» در استان البرز برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه سی و نهمین روایت در استان البرز خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور آشنایی دوران قبل و بعد انقلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، با بیان اینکه برنامه ها و جشن های باشکوهی در این دهه برگزار می شود، از نواختن زنگ انقلاب در روز چهاردهم بهمن ماه در مدارس این استان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل مصادف شدن۱۲ بهمن ماه با روز پنجشنبه که مدارس تعطیل است، زنگ انقلاب روز چهاردهم نواخته می شود.

مسابقه «سی و نهمین روایت» در استان البرز برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برنامه های با شکوهی به مناسبت دهه فجر در سطح استان‌ البرز برگزار می شود، عنوان کرد: غبار روبی مزار شهدا، نشست های سیاسی و علمی، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، نورافشانی و طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن و غیره را از بر نامه‌های این دهه اعلام کرد.

وی از برگزاری مسابقه (سی و نهمین روایت) در دهه فجر  خبر داد و تاکید کرد: این مسابقه به منظور آشنایی نسل جوان با تاریخ قبل و بعد از انقلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه ۳ مسیر برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برنامه ریزی شده است، گفت: مسیر یک میدان شهدا، میدان سپاه و در نهایت میدان جمهوری خواهد بود، مسیر دوم با حرکت مردم از میانجاده آغاز می شود و پس از عبور از سه راه رجایی شهر و میدان سپاه به میدان جمهوری می رسد و مسیر سوم نیز حرکت از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها