بهره برداری بزرگترین پروژه مازندران در گلوگاه

بزرگترین پروژه مازندران بمناسبت دهه فجر در گلوگاه افتتاح می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رضا تباکی فرماندار گلوگاه در جلسه شورای اداری از افتتاح بیش از ۲۰ پروژه به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: کشتارگاه بزرگ ساوانا به عنوان بزرگترین پروژه مازندران در گلوگاه افتتاح و به بهره برداری می‌ رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی پارک طولی بطول ۲.۵ کیومتر در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

تباکی به افتتاح کارخانه آجر ماشینی سفال قلعه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پروژه‌های تجهیز و نوسازی اراضی شالیزار عمرانلو و خورشید کلا، آبیاری تحت فشار و آبرسانی به روستا‌های وزوار، مصیب محله و شهر گلوگاه و  مکانیزاسیون و بهره وری آب از پروژه‌های کشاورزی به ارزش ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

فرماندار گلوگاه، سه پروژه آب شیرین کن، چاه شماره ۷ شهر گلوگاه و  آبرسانی به روستای مصیب محله از پروژه‌ های آب شرب شهری و روستایی به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

تباکی افزود: ۹۴ طرح اشتغالزایی کمیته امداد،۹۰ طرح اشتغالزایی بهزیستی و ۱۵ مورد تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان داده شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای بالادست این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در دست اقدام است که در زمستان آینده به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها