بیانیه سپاه ناحیه اشکذر به مناسبت 12بهمن

ناحیه مقاومت بسیج اشکذربا صدور بیانیه‌ای ضمن فرا رسیدن ایام الله انقلاب اسلامی ایران ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاشکذر، متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.
ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست بلکه برپایی این حکومت اسلامی ترسیم الگوی مدینه فاضله‌ای است که ملت ایران در طول سال‌ها تلاش و مبارزه و جهاد به آن دست یافته است.
ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آنچنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن خواسته اند.
پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
در این پیام آمده است: این روز‌ها همه کوچه‌ها بوی حضرت امام (ره) می‌دهد، بوی مهربانی‌ها و همراهی با مردمی که قدرش را می‌دانند و پیرو مرام او هستند، آرام آرام قدم در انقلاب می‌گذاریم و راه را به دلدادگی نائب حضرتش سپری می‌کنیم تا قله‌های افتخار را به علمداری مقتدای عشق حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فتح نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار