خبرهای داغ:
فرماندار ویژه میانه:

35 طرح عمرانی و خدماتی در میانه افتتاح می شود

فرماندار ویژه میانه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالگرد سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 35 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر 470 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به روستاها در بخش های چهارگانه شهرستان، اجرای طرح هادی، زیرسازی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی و شهرها، طرح های عمرانی دهیاری ها، افتتاح مدارس روستایی، مجتمع آبرسانی اوچ تپه، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی، ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب سکونتگاه های غیررسمی، پاسگاه و بازداشتگاه کلانتری مسکن مهر، مخزن ذخیره آب شرب آقکند، پاسگاه کلانتری کاغذکنان، سیستم گرمایشی مدارس، صدور سند روستایی، احداث گلخانه، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهر ترک، افتتاح نمایشگاه و غیره می باشد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی به اجرای برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری و ورزشی مختلف از جمله پیاده روی بزرگ خانوادگی، برگزاری جشنواره غذا، مسابقات مختلف ورزشی، همایش بزرگ بانوان، دیدار از خانواده های معظم شهدا، جشن های انقلاب روستایی و شهری، اختتامیه جشنواره فیلم افلاکیان، مراسم جشن انقلاب در میانه، غباررروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نشستهای سیاسی و دیگر برنامه ها به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری و تعامل ادارات و نهادهای شهرستان اشاره کرد.
وی در ادامه با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گفت: رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی به شمار رفته و خبرنگاران رسالت سنگینی برعهده دارد.
شکری با بیان اینکه خبرنگاری شغلی پر زحمت با مسئولیت بالاست افزود: آگاهی مردم از عملکرد مسئولان، دستاوردها و ارزشهای انقلاب و نظام و ایجاد امید در جامعه از جمله وظایف خبرنگاران محسوب می شود.
فرماندار میانه با ابراز خرسندی و تقدیر از رسانه هایی که در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی صادقانه عمل می کنند، گفت: مردم از جمله جوانان نیازمند شور و شوق در جامعه و امید به آینده هستند که متاسفانه برخی از رسانه ها با سیاه نمایی و نگاه مغرضانه به ترویج ناامیدی در جامعه می پردازند.
شکری رعایت آزادی مطبوعات و رسانه ها و تشکیل احزاب و تشکلهای سیاسی برای فعالیت در اجتماع را از سیاست های دولت خواند و گفت: مطبوعات حق نقد داشته و همه باید نقدپذیر باشند اما این نقدها باید سالم و در راستای هدفهای متعالی همچون توسعه و اعتلای کشور صورت پذیرد.
وی در با اشاره به طرح های بزرگی در سطح شهرستان که در حال اجرا یا در طی مراحل برای اجرایی شدن قرار دارند از اشتغالزایی بالای این طرح ها در شهرستان طی آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها