رئیس مخابرات بیجار اعلام کرد:

۱۴ پروژه مخابراتی همزمان با دهه فجر در بیجار افتتاح می شود

رئیس مخابرات بیجار از افتتاح ۱۴ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
محمد باشوکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به شعار سال ۹۶ اظهار داشت: نقش ICT در توسعه همه جانبه کشور، می‌توان از این حوزه اشتغالزایی و تولید ثروت نمود.

وی با بیان اینکه تکنولوژی ارتباطات و فن آوری اطلاعات بعنوان یکی از شاخصه ههای اصلی توسعه همه جانبه جامعهمحسوب می‌شود، افزود: بهرمندی از شبکه مخابرات از طریق ارزش افزوده ناشی از هم افزایی اطلاعات و تسریع فعالیت‌ها بر کل اقتصاد موثر است.

رئیس مخابرات بیجار گفت:سرمایه گذاری در زیر بنا‌های مخابراتی موجب افزایش و قابلیت بهروری ملی و رشد اقتصادی می‌شود.

باشوکی ادامه داد: اطلاعات به روز، بعنوان یکی منابع اصلی مدیریتی شناخته می‌شود و در حکم وسیله و ابزار مدیریت اثر بخش بر سایر منابع محسوب می‌شود و از این لحاظ تکنولوژی و توسعه مخابرات از اهمیت حیاتی برخوردار است.

این مسئول در ادامه از افتتاح ۱۴ پروژه مخابراتی در شهرستان بیجار همزمان به دهه مبارک فجر خبر داد.

رئیس مخابرات بیجار با تاکید بر اینکه برای راه اندازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال صرف شده است، اعلام کرد: نصب و راه اندازی سایت BTS تلفن همراه جهت افزایش و ارتقاء کیفیت پوشش شهری، نصب تجهیزات ۳G و نسل چهارم ۴G اینترنت پرسرعت همراه برای سایت‌های سه شهر از توابع بیجار از طرح‌های مخابراتی است که در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: نصب و راه اندازی دو سیستم کافوی نوری جهت توسعه و امکان واگذاری تلفن ثابت، نصب و راه اندازی دو مرکز تلفن روستایی و یک طرح روستایی اقماری با اجرای شبکه واگذاری تلفن ثابت از دیگر پروژه‌های مخابراتی در دهه فجر است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه توسعه سوییچ و شبکه آبونه و مرکزی و افزایش ظرفیت جهت واگذاری تلفن ثابت در سطح ۱۰ روستا و اجرای ۴ طرح ایجاد شبکه تلفن همراه ثابت برای شهرک‌های جدید و مسکن مهر از دیگر پروژه‌های مخابراتی است که همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بیجار افتتاح می‌شود.

باشوکی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این سایت‌ها تعداد سایت‌های تلفن همراه شهرستان بیجار به ۴۵ سایت افزایش می‌یابد، اعلام کرد: ۶۱ سایت WLL جهت پوشش نقاط روستایی نصب گردیده که رومینگ این سایت‌های WLL برای تلفن همراه نیز فعال می‌شود.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰۰ سایت تلفن همراه این شهرستان برای نقاط شهری، روستایی و جاده مواصلاتی را پوشش می‌دهند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات