خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از 980 میلیارد ریال طرح عمرانی در مراغه

فرماندار مراغه به طرح های عمرانی آماده بهره برداری در این شهرستان در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 57 طرح با 980 میلیارد و 763 میلیون ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

ظفر محمدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این طرح ها در بخش های مختلف شهری و روستایی بوده که با اعتبارات ملی، استانی و نیز مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.
وی ادامه داد: طرح های عمرانی روستایی شامل شبکه انتقال آب شرب و فاضلاب روستایی، برق و گازرسانی به روستاها و نیز طرح های مسکن روستایی است.
محمدی اضافه کرد: بهره برداری از سه واحد سردخانه مخصوص نگهداری محصولات کشاورزی، تکمیل و ساخت سه باب خانه بهداشت روستایی و هفت باب مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد از جمله طرح های عمرانی است که در این ایام بهره برداری می شود.
وی گفت: طرح بهسازی صحن و ایوان مسجد جامع، گلخانه و سالن ورزشی دانشگاه پیام نور نیز در این ایام افتتاح و به بهره برداری می رسند.
محمدی افزود: تعریض پل میدان شهرداری، کارخانه سنگ شکن شهرداری و بیمارستان سینای این شهرستان نیز از جمله طرح های بزرگ آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها