فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد:

بانک‌ها عامل اصلی نابسامانی اقتصادی در کشور هستند

فرمانده سپاه بیجار در مجمع عالی بسیج بیجار گفت: بانک‌ها عامل اصلی وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور هستند و این وضع حاصل کارکرد منفی آن‌ها است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۶۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری ظهر امروز در مجمع عالی بسیج سپاه بیجار که با حضور مسئولان و اقشار مختلف در سالن شهید رحمانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی به دغدغه بزرگ برای دلسوزان نظام شده است.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و همچنین نرخ طلاق از مهمترین آسیب‌های است که جامعه را تهدید می‌کند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به نقاط قوت و ضعف فضای مجازی، گفت: باید با برنامه ریزی از فرصت‌های مجازی برای پیشبرد جامعه استفاده کنیم.

عسکری تصریح کرد: مسئولین اگر برای استفاده صحیح از فضای مجازی برنامه ریزی نداشته باشند موجب بروز تهدیداتی برای جامعه می‌شود.

وی بر توجه بیشتر مسئولان کشوری بر تقویت پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد و بیان داشت: اگر برنامه ریزی نباشد تهدیدات فضای مجازی به سمتی حرکت می‌کند که متوجه امنیت ملی کشور می‌شود.

این مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در کمتر خانواده‌ای دو الی سه نفر بیکار وجود دارد، اعلام کرد: ایجاد مشاغل خانگی و کارگاه‌های زود بازده مهمترین راه حل مبارزه با بیکاری است.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: بانک‌ها عامل اصلی وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور هستند و این وضع حاصل کارکرد منفی بانک‌ها است.

عسکری خطاب به مسئولان گفت: چرا برخی افرادی که برای عقب افتادن پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی در لیست سیاه بانک‌ها قرار می‌گیرند، اما برخی افراد با رانت و گرفتن تسهیلات میلیاردی در چرخه اقتصادی ما می‌چرخند؟

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: نگرانی من از خانواده‌های که دارای جوانان بیکار هستند کمتر نیست، اظهار داشت:مسئولان بدانند با فرافکنی و شعار دادن نمی‌شود به فکر حل مشکلات جوانان بیکار بود.

فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های کوچک توسط خود مردم بهترین راه حل برای اشتغالزایی است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات