رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان

دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۴۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان گفت: به زودی در تمامی مراکز دانشگاه جامع علمی-کاربردی پذیرش دانشجو بدون کنکور انجام خواهد شد.

 دکتر حسن طغرانگار با بیان اینکه به زودی در تمامی مراکز این دانشگاه دانشجو پذیرش می‌شود، افزود: دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

وی اظهارداشت: در ورودی بهمن ماه سال‌جاری تعدادی رشته جدید به رشته‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه اضافه شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه کنکور تبدیل به یک معظل بزرگ و جدی برای خانواده‌ها و جوانان شده است، تصریح کرد: افرادی گمان می‌کنند کنکور برای سنجش اعتبار لازم است و دانشگاه‌هایی که بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می‌کنند بی‌اعتبار هستند.

طغرانگار گفت: صرف زمان و انرژی برای کنکور منجر به تلف شدن عمر جوانان شده است این در حالی است که می‌توان همین زمان و انرژی را در دانشگاه صرف کرده و به درجات عالی علمی و پژوهشی رسید.

وی در خصوص اینکه شنیده شده است مدرک دانشگاه جامع علمی- کاربردی مورد پذیرش دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیست، ابراز کرد: تمامی دانشگاه‌ها زیرنظر وزارت علوم می‌باشند و دانشگاه جامع علمی-کاربردی نیز مورد تایید و پذیرش این وزارت است.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان با بیان اینکه موضوع کیفیت در آموزش مقوله‌ای بسیار جدی در دانشگاه جامع علمی- کاربردی است، گفت: به سوی ارتقای کیفیت آموزشی همواره باید حرکت کرد و رویکرد مهم و اصلی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی- کاربردی جناب آقای دکتر امید و هیأت رئیسه محترم و همچنین اراده ما در واحد استانی به عنوان پیگیر کننده سیاست‌های ستاد روز به روز در مسیر بهبودکیفیت آموزشی مشاهده خواهد شد.

طغرانگار با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهارت محور بوده است، بیان کرد: هدف دانشگاه جامع علمی- کاربردی تربیت دانشجویان مهارتی و آچار به دست است، به همین دلیل بخش‌ خصوصی و واحدهای صنعتی هوشمند، اعتماد بیشتری به فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی-کاربردی دارند.

وی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی-کاربردی را افرادی ماهر، کارآزموده و کارآفرین عنوان کرد و گفت: فارغ التحصیلان این دانشگاه می‌توانند مستقلاً زمینه اشتغال خود را فراهم کرده و به راحتی مورد پذیرش مجموعه‌ای قرار بگیرند و موجب پویایی، رشد و پیشرفت مجموعه شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه "به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست" گفت: این دانشگاه با بهره‌مندی از تمام توان خود آماده خدمت رسانی به علاقمندان ادامه تحصیل می‌باشد و در همین راستا شرایط ویژه‌ای برای کارکنان ادارات، کارخانجات و نیز دانش‌آموزان و سربازانی که انجام وظیفه خود را به اتمام رسانده‌اند از نظر مالی و زمانبندی کلاس‌ها فراهم کرده است.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری به دانشگاه جامع علمی-کاربردی واقع در زنجان- شهرک گلشهر کاظمیه- دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان- طبقه پنجم- دفتر روابط عمومی مراجعه نمایند و یا به آدرس اینترنتی zn.uast.ac.ir و آدرس تلگرامی @zn_uast  مراجعه  و با شماره تلفن4-33028113-024 تماس حاصل فرمایند. 

ارسال نظرات