خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی بناب:

پلمب 12 قهوه‌خانه و قلیان‌سرا در بناب

فرمانده نیروی انتظامی بناب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، گفت: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته ۱۲ واحد قهوه‌خانه و قلیانسرا در سطح این شهرستان به علت تخلفات صورت گرفته تعطیل و پلمب شده‌اند و در کنار آن اجازه فعالیت قهوه‌خانه جدید نیز صادر نشده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رمضان الهوردیان اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در 10 ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته و میزان دستگیری‌ها نیز طی همین مدت ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش سه درصدی اجرای طرح‌های پاکسازی در نقاط آلوده شهرستان، اضافه کرد: جمع‌آوری تعداد معتادان نیز ۴۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه نشان می‌دهد.

الهوردیان یادآور شد: برای اولین بار تعداد ۱۰ نفر از معتادان شهرستان در قالب ماده ۱۶ به کمپ ترک اعتیاد در استان انتقال یافتند که انتظار داریم اداره بهزیستی شهرستان همکاری لازم را در این خصوص معمول دارند.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات نشست قبلی این شورا خاطرنشان کرد: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته ۱۲ واحد قهوه‌خانه و قلیانسرا در سطح شهرستان به دلیل تخلفات صورت گرفته تعطیل و پلمب شده‌اند و در کنار آن اجازه فعالیت قهوه‌خانه جدید نیز صادر نشده است.

وی تصریح کرد: با وجود گزارش جلسه قبل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر توزیع موادمخدر در دو باشگاه ورزشی بانوان این شهرستان، تاکنون هیچ‌گونه همکاری از ناحیه مسوولان این اداره صورت نگرفته و آدرس باشگاه‌های مورد نظر برای بررسی موضوع در اختیار نیروی انتظامی قرار نگرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی بناب افزود: به‌دنبال رسانه‌ای شدن اظهارات رئیس اداره ورزش و جوانان، خانواده‌ها نگران حضور فرزندان خود در این باشگاه‌ها هستند مبادا اینکه توزیع موادمخدر در باشگاه محل فعالیت فرزندان آنها صورت گرفته باشد.

معاون شهردار بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی، بر همکاری شهرداری در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی تأکید کرد.

علیرضا علی‌اصغری افزود: ادعای ریاست اداره ورزش و جوانان بناب مبنی بر توزیع موادمخدر در دو باشگاه ورزشی بانوان نگرانی زیادی در بین خانواده‌ها ایجاد کرده و بعد از آن حضور بانوان در سالن‌های ورزشی به شدت کاهش یافته است.

وی در عین حال اظهار کرد: برای رفع نگرانی‌های مردم و دغدغه‌های خانواده‌ها باید مسوولان اداره ورزش و جوانان به طور شفاف از توزیع و یا عدم توزیع موادمخدر و برخوردهای صورت گرفته با توزیع آن در باشگاه‌های ورزشی بانوان اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها