خبرهای داغ:

پیام استاندار همدان در پی شهادت سرگرد پاسدار «شوهانی»

استاندار همدان با صدور پیامی شهادت سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» را تبریک و تسلیت گفت و از مردم برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۸۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

پیام استاندار همدان در پی شهادت سرگرد پاسدار «شوهانی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان با صدور پیامی شهادت سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» را تبریک و تسلیت گفت و از مردم برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت، هنر مردان خداست. امام خمینی (ره)

دیگربار، دلیرمردی از دیار شهیدپرور همدان در راه خدا و در مبارزه با گروه‌های تکفیری به شهادت رسید تا در آستانه ایام حزن انگیز فاطمیه و دهه مبارک فجر تاکید و نشانه‌ای دیگر بر جدال تاریخی حق و باطل و پیروزی همیشگی خون بر شمشیر باشد.

شهادت شهید پاسدار، سرگرد احمد شوهانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، ملت غیور ایران اسلامی، مردم حماسه ساز استان و دیار شهیدپرور نهاوند، بالاخص خانواده معزز آن شهید گرانقدر، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از همه مردم شریف استان دعوت می کنم به منظور تکریم مقام شامخ شهدا با حضور در مراسم بزرگداشت شهید شوهانی،  تلاش امنیت آفرینان ایران اسلامی راپاس داشته،ادامه دهنده راه خطیر و ارزشمند آنان باشند.

محمد ناصر نیکبخت - استاندار همدان»

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات