فرماندار سنندج؛

ارج نهادن به بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های ملی

فرماندار سنندج گفت: بازنشستگان سرمایه‌های ملی و فکری کشور هستند و باید همیشه این سرمایه‌ها را ارج نهاد و از وجود آن‌ها به خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۰۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم زارعی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه باید همیشه به بازنشستگان و بزرگان جامعه ادای احترام کرد، افزود: بازنشستگان سرمایه‌های فکری کشور هستند و باید همیشه این سرمایه‌ها را ارج نهاد و از وجود آن‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش برای بازنشستگان از مسائل قابل اهمیت است، عنوان کرد: در کنار ورزش کردن باید زمینه‌ای برای شادابی و نشاط آن‌ها نیز ایجاد کرد، چون شادابی در کنار ورزش بسیار تاثیر گذار است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: حضور بیش از ۶۰۰ نفر در جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کردستان نشانه خوبی از روحیه ورزشی در میان این قشر در استان است.

وی تصریح کرد: اگر بازنشستگان خاطرات خود را در مرور زمان به ثبت برسانند می‌توانند در آینده این خاطرات خود را بازخوانی کنند و دوباره به یاد گذشته بیافتند و این مهم در بحث بیماری‌های همچون آلزایمر تاثیر گذار است.

زارعی با بیان این مهم که در کنار ورزش باید کارگاه شادی ایجاد کرد: پیشکسوتان باید خاطرات خود را همیشه یادداشت کنند تا آیندگان بتوانند از آن به خوبی استفاده و بهره بگیرند، چون خیلی از مطالب وجود دارد که هنوز به ثبت نرسیده و بیشتر آحاد جامعه از آن بی خبر هستند.


گفتنی است: رقابت‌های ورزش بازنشستگان استان کردستان از روز یکشنبه ۸ بهمن در مجموعه ورزشی علوم پزشکی در رشته‌های مختلف برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات