بارش برف و تداوم سرما مدارس کردستان را تعطیل کرد

آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای از تعطیلی تعدادی از مدارس استان در راستای بارش برف و تداوم سرما و احتمال یخبندان در روز یکشنبه ۸ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۴۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به علت بارش برف، برودت هوا و احتمال یخبندان و اعلام اداره کل هواشناسی کردستان مبنی بر تداوم بارش‌ها و بر اساس تصمیم فرمانداران تعدادی از شهرستان‌های استان وبرخی از مدارس استان کردستان تعطیل اعلام شد.

کلیه مدارس در سطح شهر و روستا شهرستان قروه و منطقه سریش آباد، شهرستان دهگلان و شهرستان بیجار و منطقه کرانی تعطیل اعلام شده است.

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و کلیه مدارس روستایی شهرستان سنندج و شهرستان بانه کلیه مدارس سطح شهر و روستای منطقه کلاترزان بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان تعطیل است.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و مدارس ابتدایی و متوسطه اول روستایی شهرستان سقز و منطقه زیویه و کلیه مدارس سطح شهر و روستا شهرستان دیواندره نیز فردا یکشنبه ۸ بهمن تعطیل اعلام شده است.

با توجه به شرایط دانش آموزان با ناتوانی‌های ویژه ونیز معلولیت جسمی حرکتی این عزیزان، دبیرستان و هنرستان پیش حرفه‌ای شهید رجایی سقز به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان و آسیب‌ها و مشکلات احتمالی، شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

آموزش و پرورش کردستان اعلام کرده است که در صورت نیاز و تعطیلی سایر مقاطع تحصیلی، متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی موضوع از طریق اخبار صدا و سیما و خبرگزاری‌ها تا ساعت ۶ صبح منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار