مسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی مازندران درآمل آغاز شد

مسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی مازندران گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن و شهدای آتش نشان صبح امروز به میزبانی آمل آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۹۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دراین دوره از مسابقات حدود 100 هاپکیدوکار از شهرهای مازندران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در سالن ورزشی غدیرشهرستان آمل به مصاف هم رفتند.

مسئول برگزاری این مسابقات گفت، که رزمی کاران شرکت کننده دراین دوره در بخش های " دفاع شخصی، مبارزه، سلاح سرد وحرکات بدل کاری " با هم رقابت می کنند.

جعفر نوایی افزود: سطح برگزاری این مسابقات که با هدف انتخاب نفرات برتر برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشور است، نزدیک وبالااست واین وضعیت باعث شده تا کیفیت مسابقات نیز بالا باشد.

وی اضافه کرد، نفرات برتر هر وزن این مسابقات در قالب تیم منتخب رده های سنی هاپکیدو مازندران به اردوی مشترک با تیم خراسان رضوی که اواخر همین ماه در مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

نوایی همچنین با بیان اینکه مقدمات اولیه برای میزبانی مسابقات قهرمانی هاپکیدوکشور در شهرستان آمل انجام شده است، گفت، این مسابقات درسال آینده برگزار خواهد شد.

وی، شهرستان آمل را از قطب های اصلی رشته ورزشی هاپکیدو در کشور دانست واضافه کرد، که ورزشکاران مستعد وفعالی دراین رشته اکنون در شهرستان آمل فعالیت می کنند ودر تابستان امسال نیز سه ورزشکار این شهرستان در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی درمکزیک شرکت کردند وبا مدال به کشور بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها