فرمانده بسیج خواهران مشکین‌دشت عنوان کرد؛

برگزاری یادواره زنان شهیده در مشکین‌دشت

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت آسیه (ع) مشکین‌دشت گفت: یادواره شهدایی که تاکنون در شهر برگزارشده مختص شهدای آقا بوده است با توجه به این موضوع برای نخستین بار در مشکین‌دشت یادواره زنان شهیده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۸۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، معصومه حیدری فرمانده بسیج خواهران مشکین‌دشت اظهار کرد:برنامه‌های انجامی در دهه فجر توسط این حوزه جشنواره آیینه داران ۲و ۳ که شامل برنامه‌های چون جشنواره غذا،مسابقات منچ گروهی،دومینو،دارت و نقاشی کودکان است.

برگزاری یادواره زنان شهیده در مشکین‌دشت

وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام‌شده محل برگزاری این برنامه سالن شهدای شهر مشکین‌دشت خواهد بود.

این فرمانده افزود: برگزاری مسابقات بومی محلی چون  وسطی از دیگر برنامه‌ها  می‌باشد که جهت تعامل و همدلی بین شورای حوزه و شورای پایگاه‌ها با معرفی یک تیم از هر شورا برگزار خواهد شد.

حیدری بیان کرد: همچنین یادواره زنان شهیده توسط پایگاه حضرت سکینه این شهر و استفاده از سخنران‌های برجسته و اساتید تئاتر و نمایش در فضای حیات مدرسه ابرار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدائی که تاکنون برگزارشده مختص شهدای آقا بوده است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در مشکین‌دشت یادواره زنان شهیده برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران مشکین‌دشت تصریح کرد: با توجه به‌قرار گرفتن در دهه فجر لازم است که یاد و خاطره شهدا  را که  با ایثار و فداکاری درراه دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب در مقابل رژیم ستمکار شاهنشاهی ایستادند و ازخودگذشتگی نمودند را زنده نگه داشت.

حیدری گفت : رشادت‌ها و دلیری‌های  ملت شریف ایران که درراه  احیای ارزش‌ها و اهداف  اسلام بود  منجر به سقوط رژیم ظالم شاهنشاهی شد.

وی اظهار کرد: پس‌ازاین پیروزی ملت ایران در برابر این رژیم برای نخستین بار حکومت اسلامی توسط ایران و ایرانی‌ها در جهان شکل گرفت.

این فرمانده در ادامه با اشاره به اقدامات انجامی حوزه بسیج برای قشر جوان، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته موفق به اخذ دو سانس از باشگاه شهید قدوسی برای کلاس‌های والیبال و دفاع شخصی باقیمت پائین در جهت ایجاد شادی و نشاط و ترغیب جوانان به سمت‌وسوی ورزش شدیم.

حیدری گفت:از دیگر اقدامات در دستور کار قرارگرفته راه‌اندازی کانون فرهنگی _مذهبی بنت الزهرا (س) در منطقه سراب و شهرک بعثت این شهر به جهت جذب و آشنایی صحیح جوانان با اهداف انقلاب و اسلام می‌باشد.

وی  از راه‌اندازی کانون فرهنگی بانوان در جهت انعکاس و رفع  مشکلات مربوط به حوزه  بانوان شهر از طریق فعالان فرهنگی  به مسئولان شهری خبر داد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران مشکین‌دشت افزود: هدف‌های بعدی این کانون توانمندسازی بانوان شهر درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی،خودکفایی و اشتغال‌زایی خواهد بود.

حیدری ادامه داد: با تعامل با بسیج دانش‌آموزی، حوزه بسیج شهر با ورود به  مدارس  متولی برنامه‌های فرهنگی خواهد بود و صرفاً پایگاه‌ها حالت اداری و انجام امور خاص را به خود گیرند.

وی  گفت:لازم است با عزمی همگانی و جدی از سوی مسئولان ذی‌ربط بودجه فرهنگی شهر و بسیج در مدارس سرمایه‌گذاری شود تا شاهد بازخورد مناسب در قشر جوان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها