دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب با تلاش میسر می شود

تسخیری خاطر‌نشان کرد: دشمن به ارکان انقلاب در درون و بیرون حمله کرده که در این حمله نمی‌توان مصون بود، اما با تلاش باید از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده هر چند که مسیری دشوار است، تا زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۴۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج رامسر اظهار کرد: سپاه و پاسداران همیشه و هر زمان با درایت و تدبیر به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که از وظایف یک پاسدار است، می‌پردازند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) مثلثی را برای ما به ارمغان آورد که جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی سه راس اصلی آن هستند و امروز دشمن اسلامیت و استقلال ما را هدف قرار داده است.

تسخیری تصریح کرد: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ ارکان مثلثی است که امام خمینی (ره) به ارمغان آوردند و و اگر مسؤولی کوتاهی کرد در این رابطه در نزد خدا و خلق آن مسؤول است.

وی خاطر‌نشان کرد: دشمن به ارکان انقلاب در درون و بیرون حمله کرده که در این حمله نمی‌توان مصون بود، اما با تلاش باید از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده هر چند که مسیری دشوار است، تا زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها