۱۸ فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اکران می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان ۱۸ فیلم از فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۳ تا ۲۱ بهمن جاری در سینما شیدا سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال قلعه شاخانی در جلسه برنامه ریزی اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اظهار کرد: با آغاز فجر انقلاب ۱۸ فیلم مطرح سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ در سنندج به روی پرده می‌رود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با ۱۳ بهمن در سینما شیدا سنندج آغاز می‌شود، عنوان کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت ۶ و نیم عصر با حضور هنرمندان سرشناس سینمای کشور در سینما شیدا برگزار می‌شود.


دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان ادامه داد: بر این اساس از ۱۳ تا ۲۱ بهمن ۱۴ فیلم سینمایی سودای سیمرغ و ۴ فیلم در بخش کودک و نوجوان از مجموعه فیلم‌های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنندج اکران می‌شود.


قلعه شاخانی با اشاره به زمان اکران این فیلم‌ها افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده فیلم جشنواره فجر در ۶ سانس اکران می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در ساعت‌های ۹ و ۱۱ صبح در بخش فیلم کودک و ساعت ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ عصر در بخش سودای سیمرغ این فیلم‌ها را نظاره گر باشند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: پس از اکران هر فیلم فرم‌های نظرسنجی بین مردم توزیع می‌شود و نتایج این نظر سنجی‌ها پس از تحلیل و بررسی توسط کارشناسان مربوطه به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود.


قلعه شاخانی در خصوص نحوه فروش بلیط فیلم‌های جشنواره فجر اذعان کرد: بلیط فیلم با ۲۰ درصد تخفیف و به صورت اینترنتی و مستقیم در سینما شیدا سنندج عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به نگاه ویژه مردم فرهنگ پرور و هنردوست کردستان شاهد استقبال گسترده‌ای از این جشنواره باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات