خبرهای داغ:
یکی از وعاظ برجسته تبریز:

تاسی از سیره حضرت زینب(س) بهترین مسیر برای زندگی است

یکی از وعاظ برجسته تبریز در آیین روز پرستار و تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه در تبریز با اشاه به ویژگی های حضرت زینب(س) سیره آن حضرت را برای زندگی بهترین مسیر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۹۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسین نوین افزود: حضرت زینب(س) فردی بود که با وجود همه اندوه و درد کربلا، در برابر دشمن مقتدرانه ایستاد و از اسلام دفاع کرد چنانکه یزیدیان حس کردند حضرت علی(ع) سخنرانی می کند.

وی تاسی به چنین شخصیتی را در زندگی بهترین الگو برای دفاع از اسلام و آرمان ها خواند و اظهارداشت: تاکنون اگر کشورمان از گزند مشکلات دشمنان مصون مانده است نظر حضرت زینب(س) و ائمه اطهار(ع) به مردم و کشورمان بوده است.

حجت الاسلام نوین با برشمردن برخی از القاب حضرت زینب(س) همچون عقیله، عالمه و عابده و ... بیان کرد: ایشان دانای بدون استاد و صاحب سر بودند و رسیدن به چنین فضایلی در سایه کسب معارف الهی بوده است که ایشان داشتند.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز نیز در این آیین گفت: حضرت زینب(س) از امام و ولایت دفاع کرد و ولایت مداری و بصیرت خود را به امامش نشان داد، امید که ما نیز در مسیر زندگی مان پیرو این حضرت باشیم.

تاسی از سیره حضرت زینب(س) بهترین مسیر برای زندگی است

پرویز اسدی در ادامه خود را خادم و خدمتگزار مردم خواند و افزود: تصوری غیر آن ندارم و تا زمانی که انسان خود را خادم مردم نداند نمی تواند در زندگی اش موفق باشد.

وی اعتبار بخشی و رضایت مندی را مهم ترین مولفه برای موفقیت عنوان و بیان کرد: خدمت به مردم حق الناس است که با کسب علم لازم و خدمت به مردم این مهم محقق می شود.

تاسی از سیره حضرت زینب(س) بهترین مسیر برای زندگی است

در این آیین از پرستاران نمونه و بازنشسته بیمارستان شهید محلاتی تبریز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها