۴۰ مربی امورتربیتی شهرستان مهریز با جریان سلفی، تکفیری آشنا شدند

۴۰ نفر از مربیان امورتربیتی مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان مهریز با شرکت در کارگاه آموزشی با فعالیت‌های جریان سلفی، تکفیری علیه اسلام ناب محمدی (ع) آشنا شدند.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ این کارگاه سه روزه به مدت ۱۶ ساعت توسط بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش مهریز و با هدف توانمند سازی جامعه هدف در مواجه با جریان سلفی، تکفیری برگزار شد.
مربیان امورتربیتی مدارس مهریز در این کارگاه زیرنظر یکی از اساتید دانشگاه با تاریخچه، اهداف و افکار، برنامه‌ها، فعالیت ها، جنایت‌ها و نحوه مقابله با این جریان آموزش دیدند.
مسوول بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهریز، گفت: برگزاری کارگاه شناخت جریان سلفی، تکفیری با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد و مشارکت خوب مربیان برگزار شد.
رضا فخری با بیان اینکه در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه ضمن خدمت ارائه شد، افزود: شناخت گروه‌های انحرافی برای مربیان تربیتی موضوع مهمی است.
وی ادامه داد: بر اساس درخواست مربیان و برحسب ضرورت این دوره‌ها در موضوع‌های مختلف با حضور کارشناسان ادامه دارد و نقش مهمی در ارتقای آگاهی‌های آن‌ها در این ارتباط خواهند داشت.
برگزاری گارگاه شناخت جریان سلفی، تکفیری اولین دوره است که امسال برگزار می‌شود.
سلفی - تکفیری‌ها ورای نگاه سنتی به فقه، حق تکفیر و صدور حکم ارتداد دیگر مسلمانان را برای خود محفوظ می‌دانند.
ارسال نظرات