جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

حضور بسیج در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب؛عامل اصلی شکستهای پی در پی دشمن

به منظور بررسی وضعیت گردانهای بسیج ؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از وضعیت گردانهای حوزه والعادیات بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۱۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرگرد مزیدی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ماموریت های بسیج تنها به حوزۀ نظامی و مقابله با تهدیدات سخت محدود نمی شوند، گفت: جوانان مومن بسیجی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ خوداتکایی، حضور قدرتمند در عرصه فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم فرهنگی بر عهده دارند، بسیج در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می کند و همین عامل اصلی شکست های پِی در پِی دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی افزود:حضور بسیج در صحنه ها و آمادگی بسیج و نیروهای مسلح باعث بازدارندگی دشمن از هرگونه توطئه خواهد شد.دوست و دشمن اقرار می کند که آمادگی نیروهای مسلح و توان نظامی ایران و وحدت و همدلی که ملت ایران دارد، دشمن را در اضطراب و دلهره گذاشته است.
وی حضور پرتوان بسیج در همه صحنه ها را از برکات هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: نیروهای بسیج مثل شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرای فرمان مقام معظم رهبری هستند و هر دستوری که از ولی امر مسلمین صادر شود آمادگی خود را برای اجرای آن نشان می‌دهد.
وی تأکید کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ملت نیازمند نیروی آماده و آبدیده است که امروز به شکر خدا این نیروها در بسیج وجود دارد.
ارسال نظرات