مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان

برای برون رفت بحران معنویت، باید سبک زندگی شهدا در جامعه رواج پیدا کند.

حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت:برای برون رفت بحران معنویت، باید سبک زندگی شهدا در جامعه رواج پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۱۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی که درمدرسه الزهرا برگزار شد ضمن برشمردن ویژگی‌های شهداگفت:برای برون رفت بحران معنویت، باید سبک زندگی شهدا در جامعه رواج پیدا کند.

وی در ادامه گفت:اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید فضیلت‌های اخلاقی را همانند شهدا در خود ارتقا دهیم چرا که پیروزی‌های ما در طول دفاع مقدس، بواسطه فضیلت‌های اخلاقی رزمندگان به دست آمد.

منتشلوافزود:امروز نبود اخلاق و معنویت، جامعه جهانی و فرزندان ما را تهدید می‌کند وتنهاراه حل برای برون رفت از این بحران این است که، باید سبک زندگی شهدا در جامعه رواج پیدا کند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان افزود:دانش آموزان ما باید بدانند امکاناتی که آن‌ها امروز برای تحصیل دارند را مدیون خون شهدایی هستند که زمان جنگ درس و تحصیل را رها کردند و برای دفاع از کشور و راحتی آن‌ها به جنگ رفتند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش خود را برای تداوم راه این شهدا انجام دهیم و در جبهه‌های جدید که همان چنگ نرم است نیز پیروز و موفق بشویم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات