مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

برنامه ریزی فرهنگی در روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است

برنامه ریزی فرهنگی در روستاها به عنوان بخشی از فرایند توسعه پایدار روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۶۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اظهار خرسندی و تقدیر از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه استان زنجان گفت: امروز ما در کشور به جهادگران گمنامی نیاز داریم که بدور از جریانات سیاسی با روحیه انقلابی در مناطق محروم خدمات رسانی کرده و  در جهت کسب رضای خدا به محرومان رسیدگی کنند و زمینه پیشرفت و آبادانی را در مناطق محروم فراهم نمایند.

صفری افزود: با توجه به اینکه دربحث فرهنگی در روستاها آسیب های مختلفی وجود دارد، برنامه ریزی فرهنگی در روستاها به عنوان بخشی از فرایند توسعه پایدار روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با بیان اینکه می بایستی فعالیت های عمرانی،توسعه،  محرومیت‌زدایی و آبادانی این ستاد گشترش یابد، اظهار داشت: رسانه استانی هم آمادگی کامل دارد در زمینه های مختلف با این ستاد همکاری داشته باشد.

مدیرکل صداوسیمای استان گفتمان هویت بخشی در روستاها ،معرفی الگوها و شرکت های موفق روستایی به مخاطبان، تاکید بر ارزش ها و حل مشکلات مردم،افزایش اعتماد عمومی نسبت به نظام، و نیروهای انقلاب را از مهمترین اقدامات برنامه سازی رسانه استانی دراین زمینه برشمرد.

 

 

ارسال نظرات