تردد در محور های مازندران از دیروز تا شنبه با محدویت مواجه است

سرهنگ قدمی: ممنوعیت تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های مازندرانظهر دیروز چهارشنبه ۲۷ دی آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه‌ ۳۰ دی ماه از محورهای کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه ادامه دارد .
کد خبر: ۸۹۷۶۴۰۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ قدمی: ممنوعیت تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی  از ساعت ۱۲ اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های مازندرانظهر دیروز چهارشنبه ۲۷ دی آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه‌ ۳۰ دی ماه از محورهای کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه  ادامه دارد .

وی گفت : تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور  کرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۹ دی  تا ساعت ۲۴ از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود : همچنین تردد کلیه تریلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ دی و همچنين از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهاي پنجشنبه و جمعه در محور  هزار ممنوع  است.

سرهنگ قدمی گفت : در محور فیروزکوه هم تردد کليه تريلرها به استثناي تریلرهای حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد .

مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها