استاندار سمنان:

باید اقدامات مدیران ارشد استان برای مردم قابل لمس باشد

سید شهاب الدین چاوشی در جلسه شورای مدیریت و توسعه استان سمنان در شاهرود گفت : نظام جمهوری اسلامی ، یکی از بهترین نظام های دنیاست که به اراده مردم شکل گرفته است .
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، چاوشی در نخستین سفر استانی خود به شهرستان شاهرود و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد گفت: مدیران استان باید به موقعیت خاص استان توجه داشته و بمنظور ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش نمایند . ایشان تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و افزایش روزافزون توسعه اقتصادی در اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی این استان باشد.
استاندار سمنان افزود : نظام جمهوری اسلامی به یاری خداوند افق های روشنی از توسعه را به روی مردم خواهد گشود و امروز چشم های دنیا به سوی کشور ما دوخته شده تا کارآمدی نظام ما را مبنای قضاوت های خود قرار دهند، لذا مدیران و مسئولان باید تلاش نمایند تا اعتماد مردم و عزمشان در همراهی با حکومت دینی راسختر شود.
چاوشی در ادامه سخنان خود با تاکید بر سرلوحه قرار دادن نظم بعنوان اولویت کاری مدیران استان بیان کرد: نظم را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم ، چرا که جوامع موفق با نظم و قانون در مسیر توسعه قدم گذاشتند . ایشان اظهار داشت : نباید برای رفع گرفتاری های مردم تفکر جزیره ای داشت و همدلی مردم و مسوولان رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی است.
چاوشی گفت: همه باید تلاش کنیم تا در تصمیماتی که اتخاذ می شود ، به گونه ای حرکت نماییم که منجر به ایجاد همدلی و همسویی تمام گرایش ها گردیده و سعی نماییم تا همه ی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ید واحده بوده و به رفع گرفتاری های مردم منجر شود.
استاندار سمنان عنوان کرد: رییس جمهوری در جلسه هیات دولت اخیر ، صحبت های مهم و قابل تاملی داشتند که از مدیران استانی می خواهیم‌ برای اجرای این‌ منویات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار