خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي ملکان خبر داد؛

کشف بیش از شش هزار عدد قرص غیرمجاز و بیش از 50 هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامي ملکان از توقیف دو دستگاه سواری پراید و پژو و کشف شش هزار و 100 عدد انواع قرص غیرمجاز و اقلام ممنوعه، به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۴۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب شفقی اظهار داشت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی،به دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو مشکوک و آنها را توقیف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، 6 هزار و 100 عدد انواع قرص غیر مجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 300 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ملکان، تصریح کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو سواری توقیف و سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف بیش از 50 هزار نخ سیگار قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان از کشف بیش از50 هزارنخ سیگار قاچاق، به ارزش پنجاه میلیون ریال در ملکان خبر داد.

شفقی گفت: ماموران یگان امداد درحین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سمند که در یکی از محورهای مواصلاتی در حرکت بود، مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، 50هزار و یک صدنخ سیگار قاچاق خارجی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه 50 میلیون ریال برآورد شده است.

شفقی با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها