برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام دهه فجر در مریوان/ گلنگ زنی ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر/ ضرورت حضور صندوق ذخیر فرهنگیان در رونق گردشگری مریوان

فرماندار شهرستان مریوان ضمن اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت گرامی داشت دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و ... در سطح شهرستان مریوان با همکاری مدیران و مسئولان ذیربط برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۲۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد شفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان عنوان کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر از تمامی مسئولان انتظار می‌رود که تعاملات سازنده کنونی را بیش از پیش نمایند.

شفیعی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه گرامی داشت ایام دهه فجر در سطح شهرستان و با آمادگی کامل مدارس، مساجد و مکان‌های فرهنگی همراه با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد لذا از مسئولان انتظار می‌رود که اقدامات لازمه را انجام برسانند.

وی تصریح کرد: برگزاری جنگ شادی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین برگزاری برنامه‌های مذهبی از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی است که در این ایام برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان مریوان افزود: کلنگ زنی برخی از پروژه‌های شهرستان در بخش عمرانی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در سطح شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

محمد شفیعی بیان کرد: کلنگ زنی ۱۵ پروژه ایجاد راه‌های آسفالته روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام به مناسبت گرامی داشت دهه فجر و با حضور برخی از مسئولان برگزار خواهد شد.

شفیعی با اشاره به این نکته که پروژه‌های مختلف عمرانی در راستای توسعه این شهرستان در این ایام کلنگ زنی خواهند شد تصریح کرد: از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان نیز به زودی کلینیک بزرگ ویژه فرهنگیان این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

استفاده از منابع ذخیره فرهنگیان برای رونق گردشگری مریوان فرماندار شهرستان مریوان در ادامه این جلسه از همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان در امر گردشگری این شهرستان خبر داده و تصریح کرد: در راستای ایجاد فضای بهتر و مناسب‌تر گردشگری شهرستان مریوان روز چهارشنبه هفته جاری در تهران جلسه‌ای با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود تا در مورد استفاده از منابع صندوق ذخیره فرهنگیان برای رونق گردشگری این شهرستان تصمیم‌های جدی گرفته شود.

محمد شفیعی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری مریوان در امر جذب توریست و گردشگر امکان دارد که به زودی از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان کشور اعتباراتی برای این شهرستان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات