فرماندار طارم:

لزوم واردات آرد در فصول کاری کشاورزی به شهرستان طارم

اقتصاد وابسته به کشاورزی شهرستان طارم مستلزم صرف انرژی بیشتری در فصول کاری کشاورزی است بنابراین طارم به تخصیص فوق العاده بیشتری در این زمان نیازمند است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۹۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار طارم در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان طارم که به منظور هم اندیشی و همفکری درباره مسایل و مشکلات آرد و نان تشکیل شد،با اشاره  به فعالیت خانه پزان نان سنتی در شهرستان گفت: مردم طارم علاقه زیادی برای مصرف نان سنتی دارند ولی به دلیل اینکه سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد، بایستی بر فعالیت این افراد نظارت شود و افرادی که در این حوزه مشغولند، بایستی مجوز فعالیت داشته باشند.

علی باقری اظهار داشت:اقتصاد وابسته به کشاورزی شهرستان طارم مستلزم صرف انرژی بیشتری در فصول کاری کشاورزی است بنابراین طارم به تخصیص آرد فوق العاده بیشتری در این زمان نیازمند است.

وی افزود: در فصول کار کشاورزی اگر نان از استان به شهرستان وارد نشود طارم با کمبود نان مواجه می شود.

وی با تاکید بر لزوم انجام نظارت های دقیق و اجرایی در حوزه نان گفت: بایستی فعالیت ها این حوزه به گونه ای مدیریت شود که مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

باقری درخصوص صدور مجوز نانوایی در شهرستان گفت: محدودیت خاصی در صدور مجوز در این حوزه وجود ندارد و متقاضیان در صورتی که کلیه ضوابط قانونی را رعایت کنند مجوز دریافت می کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان گفت: واحد های نانوایی می توانند از این محل برای بهسازی و نوسازی نانوایی های خود استفاده کنند.

ارسال نظرات