مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور شیراز:

سهم مدیریت ناکارآمد داخلی در نارضایتی مردمی از سهم دشمنان کم نیست/ قوه ی قضاییه با مفسدان اقتصادی با قاطعیت بیشتری برخورد کند

ریشه کن شدن فساد از اقتصاد تنها با قوه ی مجریه در ارتباط نیست بلکه تلاش جمعی قوای سه گانه را می طلبد که ما از قوه ی قضاییه می خواهیم که با مفسدان اقتصادی و پرونده های سنگین اختلاس با سرعت و قاطعیت بیشتری برخورد کند.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۱۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ محمد تاجبخش ، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور شیراز در تریبون نماز جمعه شهرک گلستان اظهار داشت: اینکه مردم و رهبری و کل نظام در مقابل اقدامات فتنه گران ایستادند و صدای تفرقه ی آنها را خفه کردند؛ این توهم را ایجاد نکند که مشکلاتی وجود نداشته و همه چیز را به دشمن گره بزنیم، بله آمریکا شیطان بزرگ است و همراهانش فرزندان شیطان اما سهم مدیریت ناکارآمد داخلی در به وجود آمدن بستر این نارضایتی مردمی کم از سهم دشمنان نیست. 
 

تاجبخش با بیان اینکه آقایان مسئول کمی به میان مردم بیایید در ادامه بیان کرد: چگونه است که سخنگوی دولت خبر از افزایش رفاه را  با سری بالا در مقابل خبرنگاران قرائت می کند اما در همان ساعت کارخانه ای در قسمتی از کشور به دلیل کمبود اعتبارات تعطیل می شود و بسیاری از عزیزان کارگر و زحمتکش ما از کار بی کار می شوند؟
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: نمی خواهم تمام مشکلات را به گردن دولت بیاندازم و همه ی ما در پیشبرد مسیر پیشرفت و عدالت سهم داریم، اصلا مگر توسعه بدون حضور مردم می شود؟ اما آیا واقعا دولت، حضور مردم در اقتصاد  و مردمی کردن اقتصاد را کمکی به خود می داند یا تهدیدی جدی برای خود؟! 
 
وی افزود: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور به بیان رهبر انقلاب؛ مقاومتی کردن اقتصاد است و تنها در سال 95 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی هایشان بیش از 100 بار از واژه ی اقتصاد مقاومتی استفاده کرده اند که خود گویای اهمیت مطلب است و همچنین سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گذاری شده است که نام گذاری دو سال متوالی با عنوان مقاومتی کردن اقتصاد خود کلید حل مشکل است. 
 
تاجبخش خطاب به مسئولان عنوان کرد:مسئولان بدانند که هر لحظه  به فرمایشات و راهنمایی های رهبر انقلاب به صورت جدی و محکم عمل کنند مردم هم پشتوانه ی آنها خواهند بود و بی شک فضای متحد جامعه کمکی بزرگ به چرخه ی اقتصادی کشور خواهد کرد و ان شاءلله شاهد رونق اقتصادی و اقتصادی پویا خواهیم بود. 
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور شیراز در ادامه گفت:یکی دیگر از مطالبات جدی و اساسی ما و مردم عزیزمان ریشه کن شدن فساد از اقتصاد است و این مطالبه تنها با قوه ی مجریه در ارتباط نیست و تلاش جمعی قوای سه گانه را می طلبد که ما از قوه ی قضاییه می خواهیم که با مفسدان اقتصادی و پرونده های سنگین اختلاس با سرعت و قاطعیت بیشتری برخورد کند تا فرصت یاوه گویی درمورد عملکرد این قوه از دشمنان خارجی و جریانات انحرافی داخلی که به تازگی دست به تخریب قوا میزنند گرفته شود. 
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد:قوانین و نظارت ها نباید به گونه ای باشد که هرکسی از هرکجا رسید پول های دسترنج یک عمر زحمت مردم را از این موسسه و آن موسسه و صندوق رفاه بردارد و آب هم از آب تکان نخورد که مطالبه ی ما همان قوه ی قضاییه ی سالهای ابتدایی انقلاب است که نامش لرزه بر تن مفسدان و جنایتکاران می انداخت. 
 
تاجبخش در ادامه تصریح کرد:یکی از دغدغه هایی که این روزها به شدت در شهرشیراز به چشم می خورد و شاید ذهن بسیاری از شهروندان و کارشناسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد موضوع زلزله های اخیر در سطح کشور است که مردم از خود می پرسند اگر زلزله ای با شدت زلزله های استان های غربی کشور در شهر شیراز اتفاق بیفتد آیا مردمی که در بافت قدیم شهر مثل دروازه کازرون و محله ی سنگ سیاه زندگی می کنند چه به سرشان خواهد آمد؟بنده ضمن تذکر عدم توجه کافی شهرداری شیراز به بحث بازسازی بافت فرسوده شهری و پیچیدگی اخذ تسهیلات نوسازی، از مسئولین این ارگان زحمتکش تقاضا دارم با هم فکری و هم یاری با شورای اسلامی شهر شیراز فکری به حال وضعیت ساکنین این محدوده ها بکنند. 
 
این فعال دانشجویی با توجه به حاشیه نشینی در شهر شیراز خطاب ه نمازگزاران گفت: مردم عزیز برادرانه تقاضا می کنم که در این فصل سرما؛ هوای کودکان حاشیه نشین شهر شیراز را مانند فرزندان خود داشته باشند و بدانند که خداوند آنها را به پاداش و بخششی بزرگ وعده داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات