برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ابوذر در کردستان

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز در سنندج برگزار شد و نفرات برتر بخش‌های مختلف آن معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۰۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، دبیر اجرایی این جشنواره از ارسال ۱۷۵ اثر به سومین جشنواره ابوذر خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام و انتشار فراخوان سومین جشنواره ابوذر در خرداد ماه استقبال قابل توجهی از سوی اهالی رسانه استان از این جشنواره به عمل آمد که در مجموع بالغ بر ۱۷۵ اثر از ۱۸ رسانه استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

توفیق مفاخری خاطرنشان کرد: با اعلام نظر هیات داوران ۳۲ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و در نهایت از این تعداد ۱۲ اثر به جشنواره کشوری ابوذر ارسال شد.

در ادامه این آیین، نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش یادداشت؛ عدالت ناصری از خبرگزاری فارس اول شد، سمیه فرزامی از خبرگزاری تسنیم دوم و رتبه سوم هم به جمیله معظمی از خبرگزاری خبرآنلاین رسید.

در بخش تیتر؛ هژیر الله مرادی از هفته نامه روژان به عنوان اول دست یافت، عدالت ناصری از خبرگزاری فارس دوم شد و عنوان سوم هم به صورت مشترک به اوین منصوری از جوان آنلاین و وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا رسید.

در بخش مصاحبه؛ شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، مهوش رحیمی از آفتاب دل و سونیا محمدی از روزنامه همشهری به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش خبر؛ یاسین شریعتی از خبرآنلاین به عنوان اول دست یافت، حسن حسین زاده از خبرگزاری ایرنا عنوان دوم و دارا سیدعباسی از خبرگزاری موج عنوان سوم را کسب کردند.

در بخش عکس؛ مصلح پیرخضرانیان مقام اول را به دست آورد، عنوان دوم به صورت مشترک به فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رسید و نوید صیدیمرادی از خبرگزاری خبرآنلاین به مقام سوم دست یافت.

در بخش گزارش تلویزیونی؛ رامیار روحی برگزیده و تجلیل شد و طیب الله ویسی هم از شبکه کردستان مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش کاریکاتور؛ دو اثر از امیر سهیلی و محمد سامان صولی هر دو از ماهنامه کورده واری به صورت مشترک به عنوان دوم دست یافتند، در این بخش هیچ اثری شایسته مقام اول و سوم شناخته نشد.

در بخش گزارش؛ سمیرا مرادپور از ماهنامه روژمان اول شد، عنوان دوم به صورت مشترک به شیرین مرادی از خبرگزاری فارس و عبدالله رحمانی از خبرگزاری ایرنا رسید و زهره نادری مقدم نیز از روزنامه جام جم هم به عنوان سوم دست یافت.

همچنین اسرین کنعانی، گل آرا ظاهری، فریاد فاتحی نیا، زانا لطفی و اسدالله محمد زاده برگزیدگان جشنواره عکس خبری سپاه در سال ۹۶ معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/727
ارسال نظرات