امام جمعه سنندج:

تربیت فرزندان یکی از وظایف اصلی والدین از دیدگاه دین مبین اسلام است

امام جمعه سنندج گفت:در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه دین اسلام تربیت دینی فرزندان را برعهده والدین گذاشته است، اظهار کرد: تربیت فرزندان یکی از وظایف اصلی والدین از دیدگاه دین مبین اسلام است که نباید هیچگاه فراموش شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۹۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه تربیت صحیح فرد در خانواده موجبات سلامت اجتماعی را فراهم می‌کند و در نتیجه جامعه‌ای بدور از هر گونه آسیب را خواهیم داشت.

مسلمانان باید علیه دسیسه‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس متحد و هم‍صدا شوند و اجازه ندهند دشمن موجب جدایی بین ملت‌های مسلمان شود.

امام جمعه سنندج با اعلام اینکه پدران و مادران در مقابل رفتار فرزندان خود مسئولیت دارند، بیان کرد: در این راستا تربیت فرزندان بر اساس موازین دینی و الهی از دستورات دین مبین اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه جدید آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس عنوان کرد: مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی بین خود در مقابل این توطئه آمریکا ایستادگی کرده و اجازه رسیدن دشمن به هدفش را ندهند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: مسلمانان باید علیه دسیسه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس متحد و هم‍صدا شوند و اجازه ندهند دشمن موجب جدایی بین ملت‌های مسلمان شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات