به همت حوزه روح الله ناحیه مرکزی یزد:

نشست روشنگری و بصیرت افزایی برگزار گردید

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع فتنه در محل مسجد بتول آزادشهر با سخنرانی حجه الاسلام داوودی رئیس بسیج طلاب و با حضور جمعی از مسولین وآحاد مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۹۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج حوزه روح الله ناحیه مرکزی یزد: در تاریخ ۲۰ دیماه ۹۶ نشست روشنگری با موضوع فتنه درمحل مسجد بتول آزاد شهر برگزار گردید.
در این نشست که به همت معاونت سیاسی حوزه مقاومت بسیج روح الله برپا شد جمعی از مسولین سپاه از جمله نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی حجه الاسلام پوربابایی، معاونت سیاسی ناحیه مرکزی"دهقانپور"، روابط عمومی ناحیه مرکزی" سعیدی"، فرمانده حوزه روح الله" روانبخش" و معاونت آموزش حوزه روح الله" روشن بین "حضور داشتند.
در این جلسه حجه الاسلام داوودی ضمن تشریح کلمه فتنه و همچنین تاریخچه آن از صدر اسلام تاکنون به بررسی عوامل داخلی و خارجی فتنه سال ۸۸ پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان در پی روزنه‌ای برای رخنه در انقلاب اسلامی هستند و هوشیاری مردم می‌تواند نقشه آن‌ها را خنثی نماید.
در ادامه حجه الاسلام داوودی به نقش رهبری به عنوان دیده بان انقلاب اشاره کرد و از مردم خواست که فارق از احزاب سیاسی خط امام و رهبری را دنبال کنندو فریب رسانه‌های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی را نخورند در پایان نیز گروه سرود خورشید تابان پایگاه شهید سعیدی حوزه روح الله سرود حماسی انقلاب خود را برای حاضران به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات