خبرهای داغ:

راهیمایی مردم بصیر و انقلابی سلماس در حمایت از ولایت فقیه

مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سلماس در حمایت از ولایت فقیه و نظام و انقلاب و نشان دادن مخالفت و انزجار خود از اعمال سودجویان و فتنه گران اقدام به راهپیمایی نمودند
کد خبر: ۸۹۷۳۷۰۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همانند سراسر کشور،مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سلماس در حمایت از ولایت فقیه و نظام و انقلاب و نشان دادن مخالفت و انزجار خود از اعمال سودجویان و فتنه گران اقدام به راهپیمایی نمودند و بار دیگر شکوه وحدت خویش را به همگان اثبات کردند.

مردم در این راهپیمایی پرشور و عظیم با سر دادن شعار های مرگ بر فتنه گر منافق،مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آشوبگر منافق،ما همه سرباز تو ایم خامنه ای گوش به فرمان تو ایم خامنه ای و از این قبیل پشتیبانی خود از ولایت و نفرت خود از فتنه گران را به گوش معاندان انقلاب و دشمنان رسانده و بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان کوبیدند.

در ادامه امام جمعه شهرستان در مورد اهمیت رسیدگی به معیشت مردم اشاره کرده و خاطرنشان شد که حل مشکلات در سایه امنیت امکان پذیر است و نباید با بی بصیرتی خام سخنان و دوز و کلک های فتنه گران شد و باید همیشه پشتیبان ولایت فقیه بود تا به نظام و انقلاب آسیبی نرسد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه ای رسا و کوبنده قرائت شد و مردم با شعار الله اکبر؛خامنه ای رهبر ، بند های این قطعنامه را تأیید نمودند.

ارسال نظرات