برگزاری جلسه توجیهی صندوق‌های قرض الحسنه روستایی و گروه‌های جهادی در کهدوییه تفت

جلسه توجیهی صندوق قرض الحسنه روستایی و گرو ههای جهادی در روستای دیزران منطقه کهدوئیه شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۶۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از تفت، این نشست صمیمانه که طبق برنامه هفتگی روستا در منزل یکی از اهالی محترم روستا برگزار گردید و اهالی با خواندن دعای توسل و زیارت عاشورا فضای معنوی را ایجاد کرده بودند مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تفت از برگزاری و حضور اهالی روستا در این جلسات تقدیر و تشکر کردند.
برادر کبیری در ابتدای سخنان خود بدلیل حضور خود ایشان در مناطق زلزله زده کرمانشاه از خدمات سپاه الغدیر در این منطقه و وضعیت اسکان موقت مردم که بوسیله ساخت کانکس‌ها به دست برادران بسیجی و پاسدارانجام گرفته از انجام همه تعهدات سپاه در موضوع اسکان مردم خبر داد.
وی در ادامه سخنان خود به چگونگی تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه روستایی و همچنین مزیت‌های ایجاد این صندوق در روستا پرداختند و الویت وام‌های پرداختی این صندوق‌ها را در جهت اشتغال زایی و محرومیت زدایی اهالی روستا عنوان نمود.
همچنین مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تفت در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع گروه‌های جهادی اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که این روستا با تشکیل گروه جهادی قدمی در محرومیت زدایی این منطقه برداشته و همچنین انشاءالله با اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه به مردم زلزله زده این منطقه خدمتی کرده باشند.
ارسال نظرات