3 مقاله پژوهشی برتر به عنوان برگزیده مقالات گردشگری انتخاب شد

پژوهش در حوزه گردشگری روستاهای گردشگر پذیر، توسعه گردشگری سدها و آب بندان ها، گردشگری جنگل های هیرکانی از مهم ترین موضوعات تحقیقاتی، پژوهشی حوزه گردشگری است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۸۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این مراسم که درسالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: امروزه علم و پژوهش در سلامت جامعه اطمینان بخش بوده و محققان با انجام بازپژوهی می توانند در دست یافتن به یافته های اثربخش نقش مهمی را ایفاء کنند.
دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه موضوعات را باید به متخصصان مورد رصد و پایش با واگذاری کرده و ترمیم فاصله با جامعه علمی ضروری است افزود: تصمیم سازی بر مبنای نظرات پژوهشگرانه هنوز به درستی در نهادها و دستگاه های اجرایی تبیین نشده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه پژوهش میراث فرهنگی مازندران با توجه به جایگاه و قدمت دیرینه در تاریخ و فرهنگ به اعتباراتی ویژه و تخصیص به موقع نیاز دارد تکریم چهره های ماندگار،و تقدیر از فعالان گردشگری را مهم دانست و گفت: امروز جوانان برتر در حوزه گردشگری، تاریخ و فرهنگ را به جامعه ارائه کرده و اثرگذاری بر تصمیم سازی ها باید هدف نهایی پژوهشگران دانشگاهی و علمی میراث فرهنگی قرار گیرد.
بزرگ نیا از ارسال 25 مقاله تحقیقاتی به دبیرخانه مشترک پژوهشی دانشگاه مازندران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خبر داد و افزود: 3 مقاله پژوهشی برتر نیز به عنوان برگزیده برای ارائه مقالات انتخاب شدند.
پژوهش در حوزه گردشگری روستاهای گردشگر پذیر، توسعه گردشگری سدها و آب بندان ها، گردشگری جنگل های هیرکانی از مهم ترین موضوعات تحقیقاتی، پژوهشی حوزه گردشگری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها