خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

بازنشستگی تبدیل دوره خدمت به دوره مفیدانتقال تجربیات است

طی مراسمی با حضور بسیج جامعه زنان سپاه خوی و فرماندهان حوزه های خواهران از 30سال خدمت صادقانه خواهر پاسدار سکینه جعفرزاده تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۱۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در مراسم تجلیل از پاسدار بازنشسته حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه این شهرستان، گفت: خواهران قشری از جامعه هستند که تربیت کل جامعه را برعهده دارند و پاسداران نمونه ای از این قشر هستند که به نوعی الگو  و اسوه برای سایر بانوان هستند لذا باید برای  سر بلندی بسیج و راه بسیج تلاش کنند.

لیدا سیرانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده خواهر پاسدار جعفرزاده افزود: من خود شاهد فعالیت و خدمت با دل و جان وی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودم و الحق تمام وقت خود را برای خدمت به مردم گذاشت.

وی ادامه داد: جعفرزاده در 8سال دفاع مقدس در ستادهای پشتیبانی فعالیت نمود و پس از جنگ در لباس پاسداری در سمت های مختلف این نهاد مقدس خدمت نمود.

سیرانی رفتار و کردار توام با مهربانی و حسن خلق را زبانزد بسیجیان عنوان و افزود: این رفتار حسنه باعث جذب بسیجیان بیشمار و حضور در برنامه ها شده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: بازنشستگی بهانه‌ای است که یک دوره خدمت تبدیل به یک دوره جدید شود و انتظار داریم که وی با حضور در حوزه و نیز پایگاه ها تجربیات ارزنده خود به‌ویژه در زمینه معنویات را به نسل جوان منتقل کند.

 

 

ارسال نظرات