در پی حوادث و اغتشاشات اخیر:

راهپیمایی پرشور مردمی علیه فتنه‌گران در هرات/ ملت ۹ دی دیگری آفریدند +تصاویر

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه صبح امروز در شهر هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۸۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، ملت بصیر و ولایی شهرستان خاتم از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم این ملت و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.
در این راهپیمایی با شکوه کهامام جمعه هرات و سایر مسئولان شهرستان حضور داشتندمردم شهرستان خاتم با اعلام انزجار از اهانت آشوبگران به پرچم ایران، ولایت فقیه و تخریب اموال عمومی، طی شعار‌هایی خواستار برخورد با عوامل فتنه شدند و با مرگ بر آمریکا، انگلیس و مرگ بر آل سعود، نفرت شان را از سیاست‌های مداخله آمیز این کشور‌ها در امور ایران نشان دادند.
گفتنی است در پایان مراسم نیز پس از قرائت قطعنامه، امام جمعه هرات طی سخنانی ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه هرات با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت:اغتشاشات اخیر از توطئه‌های اخیر استکبار به پشتیبانی و محوریت آل سعود و رژیم صهیونیستی بود که به لطف خدا و با بصیرت ملت همیشه در صحنه خنثی شد.
ارسال نظرات